Swing Style Master Class in Por Fiesta Club

What the good dance teacher need?

  • Wiedza
  • Osobowość
  • Zaangażowanie
  • Doświadczenie

Dobry nauczyciel tańca, co to właściwie znaczy? Zastanawialiście się kiedyś jaki miałby być ten idealny, wymarzony? W naszym przekonaniu powinien być przede wszystkim skuteczny, a jeśli przy okazji potrafi stworzyć zgraną grupę, która realizuje obrane cele. To dla nas, to właśnie jest dobry nauczyciel, ba! z dużym zadatkiem na idealnego.

Wiele tańców nadal nie ma uporządkowanej ścieżki dydaktycznej. Kursy tańca prowadzone są według idei prowadzących, opartych zasadniczo na ich doświadczeniu pedagogicznym i/ lub tylko tanecznym. Często instruktorami zostają osoby, które wyróżniają się na tle innych osób swoimi umiejętnościami tanecznymi. Świetnie tańczyć to jednak nie to samo, co świetnie uczyć. Świetnie jeśli obie te cechy/umiejętności idą w parze, ale co jeśli nie? Wtedy najczęściej nauczyciel zostaje bez klasy, co w efekcie rodzi frustrację, a nawet wypalenie zawodowe.

Co za tym decyduje o liczebności i stałości klasy? Otóż, to samo, co w każdym innym zawodzie – kompetencje.
Jakie kompetencje są ważne w pracy instruktora tańca? Według nas własnie takie, jak na schemacie poniżej.

Kompetentny nauczyciel

Dydaktyka

Wiedza

Doświadczenie

Osobowość

Cechy

Umiejętności

Chciałbyś zostać instruktorem, a może jesteś początkującym nauczycielem, który ma pomysł i twórczy zapał, ale braki w wiedzy dydaktycznej? Chcesz zawód instruktora robić naprawdę dobrze? Skorzystaj z naszej pomocy!

Zapraszamy na autorski program dla osób przygotowujących się do pracy instruktora tańców swingowych „How to do it good”? Po raz pierwszy w Por Fiesta Club zmierzymy się z wyzwaniem, jak przygotować młodych ludzi do tej pracy. Korzystając ze swojej wiedzy i doświadczenia pomożemy Wam uporządkować wiedzę, rozwinąć umiejętności, pokazać, jak toczy się proces grupowy.

Program kurs "How to become a Master"?

  • Organizing the class / Zarządzanie czasem

    From the stretching warm-up to the video recap. How to effectively manage the time with your students / Organizacja lekcji od dobrej rozgrzewki do nagrania podsumowania. Jak efektywne zarządzać czasem podczas zajęć.

  • Speaking skills / Waga komunikacji

    Becoming an authority. Both how to project your voice to the back of the room and saying the things they need to hear. / Jak zastosować zasady komunikacji w budowaniu profesjonalnego wizerunku instruktora. Praca z głosem: modulowanie i operowanie częstotliwością głosu. Kultura językowa nauczyciela.

  • Content / Konspekt lekcji. Jak go budować.

    The same rules apply to all styles. Balance technique and new steps. The fastest way to make sure your students get it right. / Elementy (tematy) lekcji wspólne dla wszystkich stylów tańca. Podstawy programowe: rozwijanie zmysłu równowagi oraz technika nauczania nowych kroków/figur. Szybkie i skuteczne metody ewaluacji uczestników kursu.

  • Problem solving / Jak radzić sobie problemami w procesie edukacji

    Teaching is about knowing how to do the steps both well and badly. This class is about identifying and fixing common problems in your students. / Dyskusyjność poprawnej i jedynej techniki tańca (korki i figury). Identyfikacja możliwych problemów i trudności uczestników w trakcie procesu edukacyjnego. Jak sobie z nimi radzić.

  • Marketing / Marketing

    There’s no point if no one is coming. This class is about being an ambassador for your style, how to reach students and make them want to join. /Co wpływa frekwencje uczestników i jak ją utrzymać na odpowiednim poziomie. Jak zostać ambasadorem swojego stylu tańca, jak dotrzeć do potencjalnych kursantów oraz zachęcić ich do uczestnictwa w swojej lekcji.

  • The Personal Touch / Budowanie relacji z kursantem i grupą

    A professional distance is healthy, but students want to come back to a group where they feel at ease with the teacher. General etiquette and a good bedside manner goes a long way. /Jak budować profesjonalne kontakt z kursantem i grupą. Gdzie jest granica między dystansem a swobodą w interakcji grupowej i personalnej. Etyka nauczania i empatia dydaktyczna.

  • Twoja osobowość, Twój styl.

    Temperament, cechy charakteru i różne style nauczania. Jak zbudować z tego spójny i nośny wizerunek instruktora? Odpowiedź na to pytanie będzie celem tych zajęć.

  •  Proces grupowy, jak wykorzystać jego siłę.

    Każda grupa, niezależnie wokół jakich zadań się skupia, przechodzi fazy procesu grupowego. Ich znajomość, rozumienie i umiejętne prowadzenie będzie katalizatorem procesu dydaktycznego. Każde zaburzenie procesu grupowego wpłynie zaś negatywnie na proces negatywny, a w najgorszym wypadku doprowadzi do rozpadu grupy.

    Jak przebiega proces grupowy i jak umiejętnie go moderować? W podstawach tym właśnie będziemy się zajmować na tych zajęciach. W podstawach, bo zagadnienie procesu grupowego, a zwłaszcza jego prowadzenie to szeroki temat wiedzy i doświadczenia.

  •  Twój plan pracy.

    Przygotowanie konspektu jednej lekcji oraz planu na cztery kolejne lekcje według własnego pomysłu i wiedzy. Konspekty będą oceniane przez prowadzących i grupę.

  •  Twoja lekcja tańca.

    Poprowadzenie lekcji według przygotowanego konspektu dla całej grupy. Lekcja będzie oceniana przez prowadzących i grupę.

+ Dydaktyka & Metodyka
  • Organizing the class / Zarządzanie czasem

    From the stretching warm-up to the video recap. How to effectively manage the time with your students / Organizacja lekcji od dobrej rozgrzewki do nagrania podsumowania. Jak efektywne zarządzać czasem podczas zajęć.

  • Speaking skills / Waga komunikacji

    Becoming an authority. Both how to project your voice to the back of the room and saying the things they need to hear. / Jak zastosować zasady komunikacji w budowaniu profesjonalnego wizerunku instruktora. Praca z głosem: modulowanie i operowanie częstotliwością głosu. Kultura językowa nauczyciela.

  • Content / Konspekt lekcji. Jak go budować.

    The same rules apply to all styles. Balance technique and new steps. The fastest way to make sure your students get it right. / Elementy (tematy) lekcji wspólne dla wszystkich stylów tańca. Podstawy programowe: rozwijanie zmysłu równowagi oraz technika nauczania nowych kroków/figur. Szybkie i skuteczne metody ewaluacji uczestników kursu.

  • Problem solving / Jak radzić sobie problemami w procesie edukacji

    Teaching is about knowing how to do the steps both well and badly. This class is about identifying and fixing common problems in your students. / Dyskusyjność poprawnej i jedynej techniki tańca (korki i figury). Identyfikacja możliwych problemów i trudności uczestników w trakcie procesu edukacyjnego. Jak sobie z nimi radzić.

  • Marketing / Marketing

    There’s no point if no one is coming. This class is about being an ambassador for your style, how to reach students and make them want to join. /Co wpływa frekwencje uczestników i jak ją utrzymać na odpowiednim poziomie. Jak zostać ambasadorem swojego stylu tańca, jak dotrzeć do potencjalnych kursantów oraz zachęcić ich do uczestnictwa w swojej lekcji.

  • The Personal Touch / Budowanie relacji z kursantem i grupą

    A professional distance is healthy, but students want to come back to a group where they feel at ease with the teacher. General etiquette and a good bedside manner goes a long way. /Jak budować profesjonalne kontakt z kursantem i grupą. Gdzie jest granica między dystansem a swobodą w interakcji grupowej i personalnej. Etyka nauczania i empatia dydaktyczna.

+ Zasoby interpesonalne
  • Twoja osobowość, Twój styl.

    Temperament, cechy charakteru i różne style nauczania. Jak zbudować z tego spójny i nośny wizerunek instruktora? Odpowiedź na to pytanie będzie celem tych zajęć.

  •  Proces grupowy, jak wykorzystać jego siłę.

    Każda grupa, niezależnie wokół jakich zadań się skupia, przechodzi fazy procesu grupowego. Ich znajomość, rozumienie i umiejętne prowadzenie będzie katalizatorem procesu dydaktycznego. Każde zaburzenie procesu grupowego wpłynie zaś negatywnie na proces negatywny, a w najgorszym wypadku doprowadzi do rozpadu grupy.

    Jak przebiega proces grupowy i jak umiejętnie go moderować? W podstawach tym właśnie będziemy się zajmować na tych zajęciach. W podstawach, bo zagadnienie procesu grupowego, a zwłaszcza jego prowadzenie to szeroki temat wiedzy i doświadczenia.

+ Practice Time
  •  Twój plan pracy.

    Przygotowanie konspektu jednej lekcji oraz planu na cztery kolejne lekcje według własnego pomysłu i wiedzy. Konspekty będą oceniane przez prowadzących i grupę.

  •  Twoja lekcja tańca.

    Poprowadzenie lekcji według przygotowanego konspektu dla całej grupy. Lekcja będzie oceniana przez prowadzących i grupę.

Co musisz wiedzieć, żeby rozpocząć kurs?

Chcesz dołączyć do kursu? Znasz swoją techniką tańca na poziomie zaawansowanym? Wypełnij formularz rejestracyjny i zaczekaj na naszą odpowiedź. Po rozpatrzeniu Twojego zgłoszenia, odpowiemy na Twoją wiadomość w przeciągu pięciu dni roboczych od czasu zgłoszenia. W odpowiedzi zwrotnej napiszemy co dalej.

Plan zajęć szkolenia

{{options.title}}

{{day.date | moment( options.label_dateformat ? options.label_dateformat : 'dddd, MMMM D' )}}

-

{{options.zero}}

Każde spotkanie to osobny temat do pracy. Zajęcia ułożone są progresywnie, zatem każdy następne spotkanie nawiązywać będzie do wiedzy z zajęć poprzednich.

Dyplom

Szkolenie kończy Dyplom, które daje możliwość zatrudnienia w Por Fiesta Club.

Cennik

230
230
LH6
  • HOW TO BECOME A MASTER?
    Szkolenie obejmuje:
  • Dydaktyka & Metodyka - 8 x 1,15h
  • Umiejętności interpersonalne - 2 x 1,15h
  • Praktyka - 1 x 2h dla jednej pary

Zapisz się na szkolenie "How to become a Master"

Telefon (wymagane)
Imię i Nazwisko partnera/ -ki

Moje doświadczenie taneczne:

Wiek:

Wyrażam zgodę na przesyłanie mi informacji o kursach i imprezach organizowanych przez Por Fiesta Club.
TakNie

zapoznałem się i akceptuje regulamin Por Fiesta Club
zgadzam się na przetwarzanie danych na wewnętrzne potrzeby Por Fiesta Club